Cum să nu îți stresezi clienții cu mii de mesaje? Află modalitatea SMART pentru SMS marketing

O afacere de succes se dezvoltă cu multă muncă și atenție orientată către clienți. Respectul este categoric o  altă “armă” importantă într-un business, iar dacă vrei să afli cum să o folosești pe modul “smart” descoperă în acest articol ce trebuie să faci.

Cum să folosești conceptul SMS marketing fără să agasezi?

  • Oferă informație esențială clienților tăi

SMS marketing este un instrument extraordinar pentru a câștiga clienți și pentru a-i ține pe cei existenți alături de businessul în desfășurare. Cu ajutorul acestei metode de comunicare poți transmite informații utile clienților tăi. Cele mai proaspete oferte, reducerile de preț sau introducerea unor produse și servicii noi sunt câteva dintre informațiile care ar putea face un client să acceseze site-ul tău.

Cum baza de date a unei companii poate fi destul de elaborată, este important să se facă o selecție în prealabil și să se comunice prin SMS-uri scurte informația care ar putea stârni interesul.

  • Mergi pe principiul “scurt și cuprinzător”

Trimiterea SMS-urilor scurte, de maxim două rânduri garantează că informația este primită de către client. În locul mesajelor lungi și plictisitoare, mergi pe ideea de SMS marketing pe modul “smart” și oferă detalii complete în doar câteva cuvinte. Vei atrage astfel atenția clienților tăi și îi vei îndruma către ofertele propuse, fără să ai teama că aceștia se pot plictisi la prima vedere.

  • Adoptă instrumente moderne pentru afacerea ta

 Mediul de afaceri este în continuă dezvoltare, iar tehnologia este cea care facilitează drumul către câștigarea clienților. Un exemplu în acest sens este metoda plugin prin sms, o modalitate optimă de comunicare, cu ajutorul platformelor dedicate.  

Fiind cel mai avansat instrument de marketing SMS la ora actuală, notificările de acest gen garantează bunul mers al afacerii, mai ales pentru magazinele online. Astfel, se pot verifica în timp real statisticile cu privire la comenzile returnate sau anulate, având în vedere că media de citire a unui mesaj este de 5 secunde de la momentul primirii.

Nu  doar că așa îți poți informa clienții de schimbările legate de comenzi, dar ai și garanția că, în caz de situații neprevăzute poți adopta soluții de ultim moment. Mai mult, acest tip de informație nu stresează clientul pentru că oferă strict detaliile necesare.

  • Trimite oferte punctuale

Cu ajutorul SMS marketing poți face o mulțime de lucruri care sa îți direcționeze afacerea pe drumul succesului. Prezentarea ofertelor către clienții existenți se poate  face punctual, pentru anumite categorii. Dacă știi că ai în baza de date clienți care preferă un anumit tip de oferte, atunci modelează-ți mesajele în așa fel încât să le oferi exact ce îi interesează. O informație în plus ar putea să îi deranjeze sau chiar să ii convingă că nu mai au nevoie de acest tip de servicii.

Așadar, construiește-ți instrumentele optime pentru informarea clienților tăi, dacă vrei ca afacerea ta să fie apreciată pe piață. Un marketing de calitate care să cuprindă soluții personalizate de la smso.ro poate doar să te ajute la atingerea obiectivelor propuse.

Sursă foto: Pexels.com

Previous post Ce trebuie să faci atunci cand îți cumperi un telefon nou
Next post Cum să îți automatizezi firma pentru a avea rezultate remarcabile?